تلمبه زدن رانندگی اعتراضات اعتراض رانندگی

تلمبه زدن: رانندگی اعتراضات اعتراض رانندگی ماشین تخلفات اعتراض قبض جریمه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مدیریت یعنی گزینش بُرد و پذیرش مسئولیت‌های این گزینش / کارلوس کی روش

    کارلوس کی روش در همایش علمی – آموزشی انتقال تجارب در حوزه رهبری سرمایه گفت : گزینش مهم یک مربی یا مدیر این است که می خواهد ببرد یا می خواهد ببازد. هنگامی که یک

    مدیریت یعنی گزینش بُرد و پذیرش مسئولیت‌های این گزینش / کارلوس کی روش

    کارلوس کی روش: مدیریت یعنی گزینش بُرد و پذیرش مسئولیت های این انتخاب

    عبارات مهم : ایران

    کارلوس کی روش در همایش علمی – آموزشی انتقال تجارب در حوزه رهبری سرمایه گفت : گزینش مهم یک مربی یا مدیر این است که می خواهد ببرد یا می خواهد ببازد. هنگامی که یک مربی یا مدیر برد را گزینش کرد باید مسئولیت های آن را به طور کامل بپذیرد.
    به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران پنجشنبه ۵ بهمن ماه ۹۶ در همایش علمی – آموزشی انتقال تجارب «کارلوس کی روش» در حوزه رهبری سرمایه، که به همت بانک سامان در هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، تجربیات خود در حوزه مدیریت را با شرکت کنندگان در این همایش به همکاری گذاشت.

    در ابتدای این همایش طاهری مدیرعامل بانک سامان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از شرکت کنندگان و سرمربی تیم ملی، گفت: حضور کی روش در کشور عزیزمان ایران وقت بسیار مغتنمی جهت درک و دریافت تجارب گرانبهای مدیریتی ایشان هست. کی روش یکی از سلیبریتی های دنیای ورزش به شمار می رود و امیدواریم همایش امروز، جلسه ای پربار و حاوی نکات آموزنده مدیریتی جهت حضار باشد.

    مدیریت یعنی گزینش بُرد و پذیرش مسئولیت‌های این گزینش / کارلوس کی روش

    تاثیر شگرف ماندلا بر کی روش

    در ادامه کارلوس کی روش با عذرخواهی از حضار از ارائه مطالب خود به زبان انگلیسی گفت: من بعد از ۷ سال حضورم در کشور عزیزمان ایران هنوز نمی توانم فارسی صحبت کنم در صورتی که باید این کار را جدی تر می گرفتم آیا که به خاطر دارم در منچستر یوتایتد با بازیکنانی از ملیت های متفاوت کار می کردم و زبان های فرانسوی، اسپانیایی و … را جهت برقراری ارتباط موثرتر با آنها یاد گرفتم، گرچه گاهی این زبان ها را با هم قاطی می کردم.

    کارلوس کی روش در همایش علمی – آموزشی انتقال تجارب در حوزه رهبری سرمایه گفت : گزینش مهم یک مربی یا مدیر این است که می خواهد ببرد یا می خواهد ببازد. هنگامی که یک

    وی با اشاره به دیدارها و همکاری هایش با مربیان صاحبنام و مردان بزرگ دنیای ورزش و رهبران تاثیرگذار دنیا افزود: من از هر کدام از این افراد نکات بسیاری آموختم ولی اگر بخواهم نام یک نفر را در بین آنها برجسته کنم باید از نلسون ماندلا رهبر آفریقای جنوبی یاد کنم که به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور با وی دیدار کردم و مشی انسانی فوق العاده وی تاثیر شگرفی بر من گذاشت.

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران تصریح کرد اگر بخواهم در یک جمله فوتبال را تعریف کنم باید بگویم فوتبال کسب وکار برد هست. شما اگر عالی ترین بازی را انجام دهید ولی ببازید ارزش های شما تقریبا به هیچ انگاشته می شود. این اوضاع فشار سنگینی به یک مربی وارد می کند بنابراین گزینش مهم یک مربی یا مدیر این است که می خواهد ببرد یا می خواهد ببازد. به اعتقاد من مدیریت یعنی گزینش برد و هنگامی که یک مربی یا مدیر برد را گزینش کرد باید مسئولیت های آن را به طور کامل بپذیرد.

    تغییر الگوی ذهنی بازیکنان از اشک و افسوس به سربلندی

    کی روش با بیان اینکه هر مدیر و مربی باید نقطه شروع فعالیت خود را بداند، اظهار کرد: در بدو ورود به کشور عزیزمان ایران یک واقعیت راجع به واکنش‌ها بازیکنان ایرانی او مرا بسیار شوکه کرد. بعد از تماشای مسابقه های تیم کشور عزیزمان ایران در جام ملت های آسیا و دیگر مسابقه هایی که در آنها نتیجه باخت نصیب تیم کشور عزیزمان ایران شده است بود، متوجه شدم که بازیکنان ایرانی بعد از باختن یا نتیجه نگرفتن، عادت به اشک ریختن، افسردگی کردن بعد از باخت، بهانه آوردن و تقصیر را گردن دیگران انداختن و قربانی دیدن خود دارند. اینجا بود که من نقطه شروع خود را پیدا کردم. نخستین نشانه من این بود که ذهنیت و شیوه نگرش بازیکنان تیم را عوض کردن بدهم.

    مدیریت یعنی گزینش بُرد و پذیرش مسئولیت‌های این گزینش / کارلوس کی روش

    وی افزود: من از بازیکنان خواستم ذهنیت خود را عوض کردن دهند و به نحوی در زمین تلاش کنند که در آخر بازی به جای افسردگی کردن، از بازی لذت برده باشند و به جای بهانه آوری و قربانی دیدن خود، شجاعانه مسئولیت بپذیرند و زیاد تلاش کنند و بهتر بشوند.

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: من از آنها خواستم در طی بازی عالی ترین تلاششان را بکنند و بعد از بازی سرشان را اوج بگیرند و احساس افتخار کنند. من از آنها خواستم در هر بازی کاری کنند که ارزش پیراهن ملی آنها زیاد و جایگاهشان بالاتر برود. از آنها خواستم تا در هر لحظه و هر بازی بهتر از قبل باشند چون فقط به این وسیله است که می توان احترام کسب کرد.

    کارلوس کی روش در همایش علمی – آموزشی انتقال تجارب در حوزه رهبری سرمایه گفت : گزینش مهم یک مربی یا مدیر این است که می خواهد ببرد یا می خواهد ببازد. هنگامی که یک

    تعریف اهداف کوچک و بزرگ و حرکت گام به گام به سوی آنها

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه هر مدیری باید اهداف خود را گام به گام تعریف و اجرا کند، افزود: به عنوان رهبر تیم، جهت تیمم نشانه های کوچک و بزرگ گذاشتم و گام به گام آنها را محقق کردم. اهداف کوچ مشمول بر ذره ذره بهتر شدن و هر روز بهتر شدن بود و اهداف بزرگ تر، تبدیل شدن به عالی ترین تیم آسیا و در این جایگاه باقی ماندن بود. نشانه بعدی افزایش مطمئن به جام جهانی و در نهایت با همه وجود تلاش کردن جهت افزایش کردن از مرحله گروهی جام جهانی بود.

    مدیریت یعنی گزینش بُرد و پذیرش مسئولیت‌های این گزینش / کارلوس کی روش

    وی بیان کرد: من مدام از خود می پرسم که “از کجا می خواهم به کجا بروم؟” سپس منابع، محدودیت ها و موانع را نیز بررسی می کنم. در نهایت بدون آن که دیگران را سرزنش کنم با همان امکاناتی که دارم و می توانم داشته باشد، تلاش می کنم عالی ترین عملکرد را خلق کنم. شعار من این است که هر بار باید از عالی ترین موقعیتی که داریم عالی ترین استفاده را ببریم. به باور من رویا باید با تعهد همراه باشد تا بتوان به سمت جلو حرکت کرد به این معنی که فقط خواستن و رویا داشتن کافی نیست، بلکه باید جهت انجامش تعهد داشت.

    کی روش در ادامه، یازده اصل رهبری و مربیگری خود را معرفی کرد که در ادامه آمده است:

    اصل اول: بدانیم از کجا می خواهیم به کجا برویم!

    او اعتقاد است قبل از اقدام به هر کاری اول باید بدانیم “از کجا می خواهیم به کجا برویم!” باید در ابتدای راه، واقع بین باشیم و به خود دروغ نگوییم. باید بدانیم چگونه می خواهیم واقعیت فعلی را به واقعیتی تازه عوض کردن بدهیم (تغییر).

    او اعتقاد است به صرف داشتن عنوان مربی یا رهبر، ما رهبر یا مربی نمی شویم، بلکه میزانی که سیستم و تیم را رشد و توسعه می دهیم ما را مربی و رهبری می کند. اگر سیستم و تیم زیر نظر ما رشد و توسعه نکند آن وقت ما رسالت مربیگری و رهبری خود را به انجام نرسانده ایم.

    کی روش اعتقاد است که یک مدیر فقط روتین ها را انجام می دهد و یک رهبر رشد و توسعه می دهد و او روی افراد تیم اثر می گذارد. او همچنین اعتقاد است جهت آن که بتوانیم یک واقعیت تازه را خلق کنیم (تغییر) باید رویا، چشم انداز و ماموریت داشته باشیم. در بررسی واقعیت، باید صادقانه تمامی امکانات مادی و معنوی خود را (منابع) بررسی کنیم و بر اساس آن جهت رسیدن به جایی بهتر، برنامه ریزی کنیم. او همچنین اعتقاد است که باید لیاقت جا و خواسته تازه خود را داشته باشیم. رویا به تنهایی کار نمی کند و جهت رسیدن به جای تازه باید خود را نیز به آن حد برسانیم. رویا کافی نیست. جهت رسیدن به جای تازه (موفقیت، قهرمانی و …) باید دانش، تجربه، کیفیت و راه حل های تازه (خلاقیت) را با هم به کار گرفت تا به موفقیت رسید.

    در یک شرکت و تیم، همه به هر حال به نوعی در حال تلاش هستند، ولی نقش مربی یا رهبر باید این باشد که مطمئن شود همه تلاش ها در جهتی درست و به هدفی درست انجام می شوند.

    اصل دوم: به کارگماری درست افراد

    به باور کی روش به کارگماری افراد در وظایف و جاهای درست از بااهمیت ترین وظایف رهبر و مربی هست. باید افراد را درست گزینش کنیم، آنها را خوب آموزش بدهیم و به آنها وقت کافی بدهیم ولی اگر بعد از همه این وقت ها، افراد عوض کردن نکردند آن وقت باید افراد را عوض کردن داد و از تیم کنار گذاشت.

    اصل سوم: انسان ها همه چیز هستند

    به اعتقاد سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران نیروی انسانی بااهمیت ترین بخش تیم و شرکت هست. همه چیز به نیروی انسانی ربط دارد. کار را آنها انجام می دهند، تجهیزات و وسایل را آنها می سازند و به کار می گیرند، همه جا و همه جا انسان ها حضور دارند. اول باید مطمئن شویم که اعضای تیم رضایت دارند، اگر رضایت داشته باشند می توان انتظار داشت که جهت انجام کاری انگیزه داشته باشند و بعد از آن به تیم و شرکت تعهد می دهند. تا نیروهای انسانی نیازهایشان به درستی و سلامت ارضا نشود، انگیزه و انرژی خود را جهت تیم و شرکت صرف نمی کنند و به تیم و شرکت تعهد نمی دهند. باید به انسان ها و اعضای تیم، شرکت (جامعه) توجه کرد تا آنها نیز انرژی خود را جهت ما صرف کنند. توسعه انسان ها همه چیز است و تا انسان ها آماده و توسعه یافته نباشند، تیم و شرکت به پیش نمی روند.

    اصل چهارم: اتحاد و همبستگی تیمی

    وفاداری، شخصیت تیمی و شیوه نگرش در تیم بسیار مهم هستند و اینها غیر قابل مذاکره هستند. کی روش اعتقاد است به عنوان یک مربی و رهبر هیچگاه از این اصول نخواهد گذشت و هر عضوی این اصول را به کار نگیرد از تیم بیرون خواهد بود. او اعتقاد است که نگرش تیم باید “همه با هم می بریم یا همه با هم می بازیم” باشد.

    او اعتقاد است همه باید در هر لحظه عالی ترین خود باشند و هر فرد بداند که اگر اشتباه کرد، عضو دیگری پشت سر او است که از او حمایت کند. کی روش از بابی چارلتون آموخته که اعضای تیم حتی در بدترین لحظات نیز خود را نمی بازند چون می دانند نیرویی در داخل تیم وجود دارد که می تواند اوضاع تیم را دوباره سامان بدهد. همچنین از او آموخته که هیچکس از تیم بالاتر نیست و تیم از همه بالاتر است.

    اصل پنجم: تفویض اختیار و تصمیم گیری

    به باور کی روش تفویض اختیار، کار رهبران هست. رهبران با تفویض اختیار به دیگران، به آنها مسئولیت می دهند و به دیگران وقت رشد کردن می دهند، ولی در نهایت، رهبران خود مسئول تصمیماتی که گرفته می شود هستند. الکس فرگوسن نخستین بار تنها ۹ روز که از پیوستن کی روش به تیم منچستر یونایتد گذشته بود، مسئولیت کل تیم را به او سپرد تا تیم را جهت مسابقه ای به ایرلند ببرد. هیچ چیزی نیرومند تر از تفویض اختیار به فرد انگیزه نمی دهد. همچنین، رهبران در وقت تعارض و چالش ها از تقابل و برخورد با تعارض و چالش نباید اجتناب کنند و نباید منفعل عمل کنند. آنها باید شجاعانه به دل مسئله بزنند و علی رغم مشکل ها به سراغ پرسشها رفته و راه حل پیدا کنند و تصمیمات سخت بگیرند. او تاکید دارد که رهبر باید شجاع باشد و تصمیمات درست بگیرد.

    اصل ششم: برقراری ارتباط و سبک ارتباطی

    کی روش اعتقاد است: رهبر باید با سبک ارتباطی خود بر قلب و روح دیگران اثر بگذارد. با دیگران فروتن و دوستانه واکنش‌ها کند و براق باشد. هنگامی که پیامی را انتقال یافته می کند، مطمئن باشد که دیگران در حالت هیجانی مناسب آن خبر را دریافت کرده اند. رهبر باید نسبت به اوضاع هیجانی اعضای تیم و سازمانش حساس باشد. رهبر می داند که اگر روابط و حلقه های انسانی داخل یک تیم کار نکنند، تیم و شرکت نیز کار نمی کند. هنگامی که مدیر اخلاق تندی دارد، براق نیست و احترام نمی گذارد، دیگران از او می ترسند و دیگر به او احترام نمی گذارند و کار هم با کیفیت درست پیش نمی رود. کی روش می گوید رهبر باید لبخند بزند و با اطمینان پیامش را انتقال یافته کند.

    اصل هفتم: نگرش و انگیزه

    کی روش اعتقاد است ممکن است بشود مغز (دانش و مهارت) را خریداری کرد ولی نمی توان شخصیت و منش را خرید. او می گوید هرگاه می خواهید عضوی به تیم و سازمانتان اضافه کنی مطمئن باشید که شخصیت و منش درستی را وارد تیم می کنید. اگر رهبر بتواند افرادی با نگرش درست را وارد تیم کند، آن وقت با آموزش و مربیگری می تواند به آنها یاری کند که بهتر و بهتر شوند.

    اصل هشتم: امکانات و پشت صحنه

    تجهیزات، امکانات، ساختار، سازمان، برنامه ریزی، دانش و تجربه بسیار مهم هستند. بدون عوامل زیرساختی و پشت صحنه هیچ موفقیتی وجود ندارد.

    اصل نهم: آماده سازی، آموزش و تحصیل

    به باور کی روش تیم و شرکت هر لحظه باید یک قدم از رقبا جلوتر باشد. فقط با استفاده از نوآوری، خلق کردن و میل به عوض کردن و انطباق یافتن با محیط می توان در مسابقه باقی ماند. دیگر نمی توان با راه حل های موفق دیروز، فردا هم موفق بود. قدیم می گفتند که اگر تیمی موفق هست، نباید به ترکیب آن دست زد. ولی امروزه این یک باور اشتباه هست. تیم و سازمانی که دیروز موفق بوده باید خود را عوض کردن بدهد که رقبا به او نرسند تا تیم و شرکت بتواند کماکان موفق بماند.

    اصل دهم: موفقیت و دست آورد

    موفقیت و دست آورد جهت هر تیمی مهم هست، ولی تیم نباید با موفقیت های قبلی خود راضی باشد و هر لحظه باید تشنه موفقیت و دست آوردهای زیاد باشد. عوض کردن بخشی از پیشرفت است و بعد از هر موفقیت باید عوض کردن کرد تا موفق باقی ماند. نباید محافظه کار بود بلکه باید جهت موفقیت بعدی اراده و میل داشت. تیم و اعضای آن باید حاضر به از خود گذشتگی جهت موفقیت های زیاد باشند.

    اصل یازدهم: چشم انداز و رویا داشتن

    کی روش می گوید: جاه طلبی و داشتن رویا، غیرممکن را ممکن می سازد. چالش های فوق العاده تازه می تواند منجر به راه حل های فوق العاده تازه شود. یک رهبر باید چشم انداز و رویا داشته باشد به خاص هنگامی که که کاری (غیر) ممکن در پیش هست. چشم انداز و رویا نیروی محرکه و پیشرانه موفقیت های بعدی هست. از نگاه کی روش، چالش های به شدت بزرگ و جدی، مانند یک هدیه و وقت هستند، مانند همگروهی با تیم های پرتقال و اسپانیا در جام جهانی روسیه. عنوان مهم این است که هر لحظه و همواره باید عالی ترین باشیم.

    در آخر همایش کی روش پاسخگوی پرسش های حضار بود.

    وی در پاسخ به این پرسش که، جهت آن که جهت خود، تیم و اطرافیان خود، یک مربی (رهبر) موفق باقی بمانید، چه عاداتی را در زندگی روزانه خود دنبال می کنید “، گفت: من عاشق فیلم دیدن هستم؛ به انواع موسیقی گوش می دهم؛ روزانه مطالعه می کنم و جهت حرفه ام وقت می گذارم و راجع به آن مطالعه می کنم؛ مباحث اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را در دنیا حتما پیگیری می کنم و به آن حساس هستم؛ به خانواده ام بسیار اهمیت می دهم؛ همچنین کارهای عام المنفعه مانند فعالیت در حوزه پاکسازی زمین ها از مین های جنگی، کمک به حیوانات و … انجام می دهم.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | موفقیت | سرمربی تیم ملی | سرمربی تیم ملی فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار