تلمبه زدن رانندگی اعتراضات اعتراض رانندگی

تلمبه زدن: رانندگی اعتراضات اعتراض رانندگی ماشین تخلفات اعتراض قبض جریمه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری «چل تیکه» نوستالژی شاد است / الهه پُرسون

    مجری برنامه تلویزیونی «چل تیکه» که این روزها از شبکه نسیم جهت مخاطبان پخش می شود از نحوه حضورش در این مجموعه و دیگر فعالیت های خود در عرصه تئاتر و موسیقی گفت.

    «چل تیکه» نوستالژی شاد است / الهه پُرسون

    الهه پُرسون: «چل تیکه» نوستالژی شاد است

    عبارات مهم : نمایش

    مجری برنامه تلویزیونی «چل تیکه» که این روزها از شبکه نسیم جهت مخاطبان پخش می شود از نحوه حضورش در این مجموعه و دیگر فعالیت های خود در عرصه تئاتر و موسیقی گفت.

    الهه پُرسون بازیگر، گوینده و مجری که مدتی است با اجرای برنامه تلویزیونی «چل تیکه» شبکه نسیم به فعالیت مشغول است در گفتگو با مهر، با اشاره به نحوه حضور در این برنامه گفت: چندی پیش طبق برنامه ریزی هایی که از سوی شبکه «نسیم» انجام گرفته شده است بود قرار بر این شد تا برنامه ای با عنوان نگاهی به نوستالژی های سال های دور تولید شود. البته پیش از این نیز برنامه های ارزشمندی در این حوزه تولید شده است بود که در نوع خود با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد. به هر حال آنچه جهت گروه سازندگان مجموعه «چل تیکه» مهم بود تلاش جهت تولید و ارایه یک برنامه با رویکردی متفاوت بود که بتواند به سهم خود لحظات خاطره انگیزی را جهت مخاطبان فراهم کند.

    وی ادامه داد: بر اساس طراحی و ایده های که اتاق فکر و گروه سازنده مجموعه «چل تیکه» در نظر گرفته بودند، تصمیم بر این شد که در هر برنامه یک عنوان به عنوان هسته مرکزی در نظر گرفته شده است و باقی آیتم ها حول محور این عنوان در کنداکتور چیده شود. ضمن اینکه فضای کار نیز در عین پرداختن به مباحث نوستالژیک به گونه ای باشد که مخاطبان با فضایی شاد و امروزی روبه رو شوند. در این چارچوب بود که ضبط برنامه از آخرهای آبان ماه شروع شد و خوشبختانه تا به امروز با واکنشی که از مخاطبان گرفتیم توانسته مورد رضایت آنها قرار بگیرد. به هر صورت شکل برنامه به گونه ای است که بینندگان با فضای برنامه احساس صمیمیت و راحتی می کنند و در یک سفره ای که بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پهن شده است هم خاطرات شیرین خود را مرور کرده و هم حرف هایی را می شنوند که شاید حرف دلشان باشد.

    مجری برنامه «چل تیکه» افزود: جهت رسیدن به این نقطه ای که قرار داریم همه عوامل زحمات بسیاری کشیده اند و ما بسیار خوشحالیم از اینکه توانسته ایم با استفاده از قاب رسانه ملی به احساسات و عواطف انسانی که این روزها به جهت زندگی پرمشغله ماشینی کمرنگ شده، بپردازیم. به اعتقاد من برنامه «چل تیکه» تلنگری جهت مخاطبان است که به آنها بگوییم مواظب حال خوب خودشان و اطرافیان خود باشند.

    وی با اشاره به شاخصه ها و اولویت هایی که به او در اجرای برنامه های تلویزیونی و حضور در رادیو به عنوان گوینده یاری رسانده هست، توضیح داد: من از سال ۸۵ زمانی که ۱۷ سال داشتم به عنوان گوینده وارد رادیو شدم و از سال ۹۲ بود که به طور جدی فعالیتم را در تلویزیون ادامه دادم. طی این سال ها به عنوان راوی آثار متفاوت صوتی در حوزه کودک و نوجوان و البته صداپیشه انیمیشن هایی چون «جوجو کوچولو» به فعالیت مشغول بودم ولی توصیه بسیار مهمی که طی این سال ها به شدت در روند کاری من تاثیر داشت توجه به مقوله بازیگری و درک و دریافت درست از موسیقی بود. من بر این باورم یک گوینده باید ضمن تمرکز مورد نیاز روی بازیگری به تکنیک هایی چون حفظ ریتم و هارمونی و موسیقی تسلط داشته باشد لیکن موزیکالیته با ریتم، تمپو و ضرباهنگ صحیح است که می تواند مخاطب را همراه خود کند.

    پُرسون که این روزها به عنوان بازیگر و یکی از اعضای گروه موسیقی نمایش «خروس» در عرصه تئاتر نیز فعالیت می کند، در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: داستان نمایشنامه «خروس» آقای رحمانیان در دهی در کشور افغانستان میان یک خواهر و برادری به نام ماه جان و کاکا و البته حضور گروه «طالبان» در این کشور می پردازد بنابراین هم بازی و هم نوع موسیقی به کار گرفته شده است در نمایش نیز به شکلی است که مخاطب بتواند در یک فضای باورپذیر با اثر ارتباط برقرار کند. ضمن اینکه قطعا ما نمی توانیم مانند مردم کشور افغانستان حرف بزنیم ولی باید کاری می کردیم با توجه به آموخته هایی که در عرصه بازیگری و البته موسیقی آموختیم فضای کار را به سمتی ببریم که دور از ذهن نباشد.

    این بازیگر ضمن تشریح جزییات اجرای موسیقی نمایش «خروس» گفت: موسیقی ما در این کار یک ژانر و سبک است که تلاش شده است بیانگر شخصیت های نمایشنامه هم باشد. نزدیکی موسیقی ایرانی به موسیقی افغانستان در بسیاری از نقاط طراحی و ایده موسیقی را به سمتی برد که موسیقی به نوعی نه به خشونت علیه زنان و تفاهم و هارمونی بین زن و مرد باشد. البته جا دارد از محمد رحمانیان جهت متن قشنگی که جهت نمایش نوشتند، آقای النجری خواننده، تنظیم کننده و نوازنده کار، صابر جعفری نوازنده نمایش خروس و تلاش های کارگردان، تهیه کننده و بازیگران نمایش «خروس» که خیلی خوب و قشنگ دردها و دغدغه های زنان افغان را به تصویر کشیدند قدردانی کنم.

    «چل تیکه» نوستالژی شاد است / الهه پُرسون

    واژه های کلیدی: نمایش | فعالیت | برنامه | موسیقی | گوینده | بازیگری | نمایشنامه | برنامه ریزی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار